Selasa, 5 Mac 2013

Detik 12 malam

Ting..ting..ting...(12kali)...aku melihat kearah jam dinding metalik yang terletak di sudut ruang tamu sebelah kanan pintu,betul2 berhadapan dengan sofa yang sedang aku duduk sekarang..ya..sekarang..

Jantungku berdegup kencang bagaikan terkena arus elektrik,aku melihat kiri dan kananku,tiada sesiapa,.sudah 12 malam..kemudian aku terus menutup suis dan mencabut wayar laptop...aku bergegas ke bilik tidurku dan terus menyelubungi tubuhku dengan kain selimut..tiba-tiba aku terdengar satu bunyi yang aneh dan menyeramkan..aku menggigil ketakutan,.


Tiba2 satu ketukan kedengaran pada pintu bilikku,perlahan lahan aku melucutkan selimut dan menguak pintu bilik...haaah!!!.....aku terkedu setelah melihat seseorang dibalik pintu lalu aku jatuh pengsan tanpa sedarkan diri..itulah kisahku pada detik 12 malam..


Inilah 'seseorang' yang telah mengetuk pintu bilikku sehingga membuat aku pengsan dengan kekacakannya..=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan